Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twins
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 9661" data-attributes="member: 13390"><p>Testade Candide 1.80 i helgen och måste säga att jag var imponerad. Bra grepp, kvick och rolig. Samtidigt dämpad och lugn i fart. Inte alls samma leksakskänsla som med exempelvis Scott P2 eller Fischer Airstyle.</p><p>Kan inte tänka mig att Freek har samma kvaliteter. Har inte testat dock, så jag ska väl inte säga för mycket. Om du ska ha Extrem ska du nog även överväga AK4. Testade den lite på kvällsåkning i flacka Gustavbacken i Lindvallen. Ganska anonym skida i de förhållandena, men den kändes inte helt fel i alla fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 9661, member: 13390"] Testade Candide 1.80 i helgen och måste säga att jag var imponerad. Bra grepp, kvick och rolig. Samtidigt dämpad och lugn i fart. Inte alls samma leksakskänsla som med exempelvis Scott P2 eller Fischer Airstyle. Kan inte tänka mig att Freek har samma kvaliteter. Har inte testat dock, så jag ska väl inte säga för mycket. Om du ska ha Extrem ska du nog även överväga AK4. Testade den lite på kvällsåkning i flacka Gustavbacken i Lindvallen. Ganska anonym skida i de förhållandena, men den kändes inte helt fel i alla fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twins
Tillbaka
Topp