Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twins...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeAC" data-source="post: 20022" data-attributes="member: 15069"><p>jag har ett par Salomon 1080 (vita, vet inte om det är dem du menar) som är 169cm långa (lr 168). de är fruktansvärt bra när man vänjer sig vid dem. jag körde på ett par Scott Intoxica P2 innan jag köpte mina salomon och det första jag märkte var att carvingen var lite annorlunda (inte någon större skillnad på midjan och andra mått). kändes som om stålkanten släppte lite från och till. tog mig en två dagar att lära mig det men sen har det aldrig varit några problem. otroligt bra skidor och jag rekommenderar varmt salomon skidor för dig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeAC, post: 20022, member: 15069"] jag har ett par Salomon 1080 (vita, vet inte om det är dem du menar) som är 169cm långa (lr 168). de är fruktansvärt bra när man vänjer sig vid dem. jag körde på ett par Scott Intoxica P2 innan jag köpte mina salomon och det första jag märkte var att carvingen var lite annorlunda (inte någon större skillnad på midjan och andra mått). kändes som om stålkanten släppte lite från och till. tog mig en två dagar att lära mig det men sen har det aldrig varit några problem. otroligt bra skidor och jag rekommenderar varmt salomon skidor för dig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twins...
Tillbaka
Topp