Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip ( kneissl ) ??!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sticks" data-source="post: 103054"><p>Det är bra grejor, världens äldsta kvarvarande tillverkare. Tyvärr är de lite svåra att få tag på i Sverige men om du går in på <a href="http://www.ontopsports.com" target="_blank">http://www.ontopsports.com</a> kan du kontakta den svenska distributören. Deras twintip, som heter FleXon Fly, är inte direkt en utpräglad tt dock utan mer en freerideskida, den har lite väl liten tail för att va en riktigt tt, om du förstår vad jag menar. Fast jag kan rekomendera dem för allroundåkning, grymt bra i pist, tydligen (enligt en annan kneisslåkare här på FR) bra till railing och liknande, kör själv inte sånt och de har tillräckligt bra mått för att funka i opistat också. Om du vill spara lite pengar köper du den som heter Supafly, samma skida fast snyggare design (om man gillar lite färg iallafall) men iövrigt exakt samma skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sticks, post: 103054"] Det är bra grejor, världens äldsta kvarvarande tillverkare. Tyvärr är de lite svåra att få tag på i Sverige men om du går in på [URL]http://www.ontopsports.com[/URL] kan du kontakta den svenska distributören. Deras twintip, som heter FleXon Fly, är inte direkt en utpräglad tt dock utan mer en freerideskida, den har lite väl liten tail för att va en riktigt tt, om du förstår vad jag menar. Fast jag kan rekomendera dem för allroundåkning, grymt bra i pist, tydligen (enligt en annan kneisslåkare här på FR) bra till railing och liknande, kör själv inte sånt och de har tillräckligt bra mått för att funka i opistat också. Om du vill spara lite pengar köper du den som heter Supafly, samma skida fast snyggare design (om man gillar lite färg iallafall) men iövrigt exakt samma skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip ( kneissl ) ??!?!
Tillbaka
Topp