Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip längd (igen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 149442"><p>jag har inget klokt att säga som dom över med as långa medelanden..</p><p></p><p></p><p>men henke_m verkar vara off när han säger att " Ska du däremot bara snurra i parken får du bättre kontroll med en kortare skida" det får du inte! du får sämmre kontroll med en kortare skida men den är lättare att snurra med men kontroll = noll.. tihi det rimmade..</p><p></p><p>eftersom du är 180 så är min åsikt att du ska gå på 179. lika långa skidor är softisch. skön balans.</p><p></p><p>159 aldrig tänk inte på det. för nybörjare är det kanske bra med en kortare skida så man lär sej rotera men 159 till en 180 dude är för kort..!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 149442"] jag har inget klokt att säga som dom över med as långa medelanden.. men henke_m verkar vara off när han säger att " Ska du däremot bara snurra i parken får du bättre kontroll med en kortare skida" det får du inte! du får sämmre kontroll med en kortare skida men den är lättare att snurra med men kontroll = noll.. tihi det rimmade.. eftersom du är 180 så är min åsikt att du ska gå på 179. lika långa skidor är softisch. skön balans. 159 aldrig tänk inte på det. för nybörjare är det kanske bra med en kortare skida så man lär sej rotera men 159 till en 180 dude är för kort..!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip längd (igen)
Tillbaka
Topp