Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip längd (igen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jws" data-source="post: 831582" data-attributes="member: 60335"><p>hahaha, kul att någon bumpar min gamla tråd, hade totalt glömt bort den. Samt att jag ens hade en användare på det här forumet! </p><p></p><p>För att svara på min egen tråd: Jag köpte ett par Fujative i 169 längd. Första vintern var dom helt okej, och eftersom detta var på tiden man inte hade egen inkomst beslutade jag mig för att köra på samma skida vintern efter (prioriterade en ny TV och tvspel i present dum som man var). Jag märkte fort att 169skidorna blev alldeles för korta för mig vintern efter. Jag hade inte växt mycket på längden, bara någon centimeter, men hade gått upp i kilo och hanterade backarna och hoppen bättre. Kändes som om att man fick väldigt dålig balans. </p><p></p><p>Mitt råd till alla er är: Är ni parkråttor, tänk långa skidor. Stabiliteten i luften/landningarna är allt! </p><p></p><p>Ska beställa hem ett par nya nu, vet dock inte vad jag ska köra för några. Måste spana in vad folket säger om vinterns skidmodeller!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jws, post: 831582, member: 60335"] hahaha, kul att någon bumpar min gamla tråd, hade totalt glömt bort den. Samt att jag ens hade en användare på det här forumet! För att svara på min egen tråd: Jag köpte ett par Fujative i 169 längd. Första vintern var dom helt okej, och eftersom detta var på tiden man inte hade egen inkomst beslutade jag mig för att köra på samma skida vintern efter (prioriterade en ny TV och tvspel i present dum som man var). Jag märkte fort att 169skidorna blev alldeles för korta för mig vintern efter. Jag hade inte växt mycket på längden, bara någon centimeter, men hade gått upp i kilo och hanterade backarna och hoppen bättre. Kändes som om att man fick väldigt dålig balans. Mitt råd till alla er är: Är ni parkråttor, tänk långa skidor. Stabiliteten i luften/landningarna är allt! Ska beställa hem ett par nya nu, vet dock inte vad jag ska köra för några. Måste spana in vad folket säger om vinterns skidmodeller! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip längd (igen)
Tillbaka
Topp