Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Twintip med bra pistegenskaper
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daavviie" data-source="post: 392823" data-attributes="member: 71236"><p>Okej tack för alla svar, riktigt bra svar med! Snackade med pappa idag och det verkar vara lite tight med att beställa ett par skidor inom USA på ngn onlineshop imed det är vintertider och förseningar kan dyka upp. Han ska som sagt hem den 22e. Med detta sagt så måste han gå in i någon sportaffär, och just nu befinner han sig i californien, San Diego. Kan det finns någon sportaffär där som säljer skidor? Surfbrädor finns det gott om i alla fall! =)...</p><p></p><p>Har försökt att googla runt lite och kika på nåon affär i detta område men dock utan bra resultat. Någon som vet?</p><p></p><p>Skidor jag är intresserade av: </p><p></p><p>Line Prophet.</p><p>Scott P3, då jag läst lite om att den ska vara bra i pisten.</p><p>Dynastar Trouble Maker.</p><p></p><p>Vilken skida är att föredra av dessa, och vad är skillnaden mellan Scott P3 och Propheten.</p><p></p><p>Sen en annan fråga. Finns det några bra twintips på sport-conrad? En till fråga, kommer mycket frågor. Finns det någon annan site man kan beställa bra twintips på (utanlandet bra priser) så man hinner få laggen innan nyår då jag ska iväg och åka.</p><p></p><p>Dave</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daavviie, post: 392823, member: 71236"] Okej tack för alla svar, riktigt bra svar med! Snackade med pappa idag och det verkar vara lite tight med att beställa ett par skidor inom USA på ngn onlineshop imed det är vintertider och förseningar kan dyka upp. Han ska som sagt hem den 22e. Med detta sagt så måste han gå in i någon sportaffär, och just nu befinner han sig i californien, San Diego. Kan det finns någon sportaffär där som säljer skidor? Surfbrädor finns det gott om i alla fall! =)... Har försökt att googla runt lite och kika på nåon affär i detta område men dock utan bra resultat. Någon som vet? Skidor jag är intresserade av: Line Prophet. Scott P3, då jag läst lite om att den ska vara bra i pisten. Dynastar Trouble Maker. Vilken skida är att föredra av dessa, och vad är skillnaden mellan Scott P3 och Propheten. Sen en annan fråga. Finns det några bra twintips på sport-conrad? En till fråga, kommer mycket frågor. Finns det någon annan site man kan beställa bra twintips på (utanlandet bra priser) så man hinner få laggen innan nyår då jag ska iväg och åka. Dave [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Twintip med bra pistegenskaper
Tillbaka
Topp