Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Twintip med bra pistegenskaper
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 402397" data-attributes="member: 79407"><p>lånar tråden igen;</p><p>hittade lite reaskidor på nätet, dessa är:</p><p></p><p>K2 PE 06/07</p><p>Line Prophet80 06/07</p><p>Line Invader 07/08</p><p>Dynastar nothing but trouble 07/08</p><p>Völkl Ledge 07/08</p><p>Völkl Dogen 06/07(som jag dock har hört ska vara kass ;p)</p><p>K2 Fujative </p><p></p><p>dessa skidor ligger på ca300$, vilket känns skönt för mig som student.</p><p></p><p>Det jag undrar är, vilka av dessa skulle vara bäst för pist/park åkning?</p><p>jag skulle säga att jag spenderar strax över hälften av tiden i pisten.</p><p>Vikten ligger på 72kg, min längd är 182cm och jag gillar att i pist åka kraftfulla storslalomsvängar oavsett före (blåis undantaget)</p><p>I parken leker jag mest, såsom alla andra.</p><p></p><p>Åkte igår på ett par head madtrix 06/07 som jag tyckte var jävligt roliga men då ska det nämnas att det var min första skiddag denna säsong, då känns allting skoj.</p><p>Jag har letat i forumet och jag hittar faktiskt inte så mycket hjälp.. :/</p><p></p><p>Thanks in advance</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 402397, member: 79407"] lånar tråden igen; hittade lite reaskidor på nätet, dessa är: K2 PE 06/07 Line Prophet80 06/07 Line Invader 07/08 Dynastar nothing but trouble 07/08 Völkl Ledge 07/08 Völkl Dogen 06/07(som jag dock har hört ska vara kass ;p) K2 Fujative dessa skidor ligger på ca300$, vilket känns skönt för mig som student. Det jag undrar är, vilka av dessa skulle vara bäst för pist/park åkning? jag skulle säga att jag spenderar strax över hälften av tiden i pisten. Vikten ligger på 72kg, min längd är 182cm och jag gillar att i pist åka kraftfulla storslalomsvängar oavsett före (blåis undantaget) I parken leker jag mest, såsom alla andra. Åkte igår på ett par head madtrix 06/07 som jag tyckte var jävligt roliga men då ska det nämnas att det var min första skiddag denna säsong, då känns allting skoj. Jag har letat i forumet och jag hittar faktiskt inte så mycket hjälp.. :/ Thanks in advance [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Twintip med bra pistegenskaper
Tillbaka
Topp