Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip- Skidor för de med inlärningssvårigheter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petronela" data-source="post: 112176"><p>Noljas och Balanselius är mina typer av skidåkare! Seriösa, hängivna och mycket villiga att utvecklas som kompletta skidåkare, inte som många här som bara vill visa upp sina nya feta TT i liften för att sedan sitta av dagen vid något big litet hopp med en allt för hög puls "våga, våga inte". Hoppas ni förstår lite ironi.</p><p></p><p>Helt klart välkomnar jag alla i backarna, jag försöker inte att trycka ner någon speciell grupp. Faktiskt anser jag att all utveckling är positiv, så även TT. Men jag skrattar alltid när det kommer någon färsking med ett par mitt monterade 90mm Twins som han knappt kan manövrer i liftkön. Lycka till, brukar jag tänka! Men som den ödmjuka människa jag är håller jag käften.</p><p></p><p>Ps Att carva bakåt går faktiskt bättre i pisten med ett par vanliga lagg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petronela, post: 112176"] Noljas och Balanselius är mina typer av skidåkare! Seriösa, hängivna och mycket villiga att utvecklas som kompletta skidåkare, inte som många här som bara vill visa upp sina nya feta TT i liften för att sedan sitta av dagen vid något big litet hopp med en allt för hög puls "våga, våga inte". Hoppas ni förstår lite ironi. Helt klart välkomnar jag alla i backarna, jag försöker inte att trycka ner någon speciell grupp. Faktiskt anser jag att all utveckling är positiv, så även TT. Men jag skrattar alltid när det kommer någon färsking med ett par mitt monterade 90mm Twins som han knappt kan manövrer i liftkön. Lycka till, brukar jag tänka! Men som den ödmjuka människa jag är håller jag käften. Ps Att carva bakåt går faktiskt bättre i pisten med ett par vanliga lagg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip- Skidor för de med inlärningssvårigheter?
Tillbaka
Topp