Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip tips till nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="n4bby" data-source="post: 843838" data-attributes="member: 119935"><p>Tja !</p><p></p><p>Jag har åkt väldigt mycket blades och har åkt både i alperna och i svenska fjällen. Saken är den att jag har tröttnat på de och tycker väl som många här att de inte är okey att åka blades. Jag vet vad ni tycker här inne om blades så ni behöver inte skriva några kommentarer om de <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Till frågan.</p><p></p><p>Jag har köpt ett par twintips som är både för park och pist . Dom är 175 långa och jag är ca 182. Men jag vill ha lite nybörjar tips angående åkning och hur pass svårt de är att åka twintips för en nybörjare . Är de stor skillnad att åka vanliga slalomskidor i pisten och twintips eller är de svårare eller lättare ? </p><p></p><p>Alla tips är vart välkomna . Tack på förhand / Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="n4bby, post: 843838, member: 119935"] Tja ! Jag har åkt väldigt mycket blades och har åkt både i alperna och i svenska fjällen. Saken är den att jag har tröttnat på de och tycker väl som många här att de inte är okey att åka blades. Jag vet vad ni tycker här inne om blades så ni behöver inte skriva några kommentarer om de :) Till frågan. Jag har köpt ett par twintips som är både för park och pist . Dom är 175 långa och jag är ca 182. Men jag vill ha lite nybörjar tips angående åkning och hur pass svårt de är att åka twintips för en nybörjare . Är de stor skillnad att åka vanliga slalomskidor i pisten och twintips eller är de svårare eller lättare ? Alla tips är vart välkomna . Tack på förhand / Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintip tips till nybörjare
Tillbaka
Topp