Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
TwinTips - 1080?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustaf_L" data-source="post: 16313" data-attributes="member: 27223"><p>Tjena!</p><p>Någon som har något att säga om denna skidan(1080). Är den något att ha jmf med t.ex. atomic beta ride 11.20 i pist?</p><p></p><p>Jag har problem att välja vilken skida jag skall köpa...</p><p></p><p>Jag åker mest i vanlig pist men hoppar då och då. Därför</p><p>vill jag ha möjligheten att göra detta och funderar alltså på ett par twintipskidor.</p><p></p><p>Är 1080 något att ha i vanlig pist? Jag väger cirka 66 kg och</p><p>är 1,78 m lång. Skall man ha 169 eller 177 på skidorna då?</p><p></p><p>Som sagt, jag åker mest i pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustaf_L, post: 16313, member: 27223"] Tjena! Någon som har något att säga om denna skidan(1080). Är den något att ha jmf med t.ex. atomic beta ride 11.20 i pist? Jag har problem att välja vilken skida jag skall köpa... Jag åker mest i vanlig pist men hoppar då och då. Därför vill jag ha möjligheten att göra detta och funderar alltså på ett par twintipskidor. Är 1080 något att ha i vanlig pist? Jag väger cirka 66 kg och är 1,78 m lång. Skall man ha 169 eller 177 på skidorna då? Som sagt, jag åker mest i pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
TwinTips - 1080?
Tillbaka
Topp