Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintips för nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikWibaeus" data-source="post: 111464" data-attributes="member: 36696"><p>völkl V pro e as bra å köra puder med å å har dom as nice balans i pipen å på railsen. en as bra jibb skida.</p><p> Völkl V pro</p><p> + Billiga</p><p> + Bra i puder</p><p> + Bra balans på rails</p><p> + Bra balans i pipen å på hoppen</p><p></p><p> - modell 04-05</p><p> - inte så jäkla bra å hopa hopp med liten platå på</p><p> - inte så bra på å hand raila</p><p></p><p>Jag diggar skidan as fett så setill å köp den för den finns typ lite överallt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikWibaeus, post: 111464, member: 36696"] völkl V pro e as bra å köra puder med å å har dom as nice balans i pipen å på railsen. en as bra jibb skida. Völkl V pro + Billiga + Bra i puder + Bra balans på rails + Bra balans i pipen å på hoppen - modell 04-05 - inte så jäkla bra å hopa hopp med liten platå på - inte så bra på å hand raila Jag diggar skidan as fett så setill å köp den för den finns typ lite överallt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintips för nybörjare
Tillbaka
Topp