Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintips som pallar för min åkning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mackan_resvik" data-source="post: 101026" data-attributes="member: 35156"><p>Jag blir så trött på sådant här..... Du motsäger ju dej själv flera gånger om, Du vill ha en skida som både är kort och skön att jibba med, samtidigt som den skall gå att köra "extremt" fort och "extremt" aggresivt med, den skall "extremt" farstabil och samtidigt vill du ha en kort svängradie och svänga bra i psiten..... fattas bara att du vill att den skall flyta gudomligt i meter med puder.... Det skulle isåfall vara den perfekta skidan, och den finns INTE! Det är bara att inse att man måste ha mer än ett par skidor om man vill ha ut optimalt av varje skiddag.... Sedan finns det många kompromisser mellan alla dina önskemål, men eftersom du vill vara så "extrem" i allting så skulle jag rekomendera dej att införskaffa tre fyra par nya skidor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mackan_resvik, post: 101026, member: 35156"] Jag blir så trött på sådant här..... Du motsäger ju dej själv flera gånger om, Du vill ha en skida som både är kort och skön att jibba med, samtidigt som den skall gå att köra "extremt" fort och "extremt" aggresivt med, den skall "extremt" farstabil och samtidigt vill du ha en kort svängradie och svänga bra i psiten..... fattas bara att du vill att den skall flyta gudomligt i meter med puder.... Det skulle isåfall vara den perfekta skidan, och den finns INTE! Det är bara att inse att man måste ha mer än ett par skidor om man vill ha ut optimalt av varje skiddag.... Sedan finns det många kompromisser mellan alla dina önskemål, men eftersom du vill vara så "extrem" i allting så skulle jag rekomendera dej att införskaffa tre fyra par nya skidor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintips som pallar för min åkning.
Tillbaka
Topp