Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintips som pallar för min åkning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_Sundberg" data-source="post: 101037" data-attributes="member: 15208"><p>Implotion: Har följt denna tråd och förstår din frustration. Det är hemskt att inte hitta det man söker. Ännu </p><p>hemskare är det att bli påhoppad i forumet för att man ber om hjälp. Geto - Skäms!</p><p></p><p>Jag är dock helt i linje med många av de tidigare skribenterna, du motsäger dig en hel del. "jag åker bara i </p><p>pist och park" vs "jag åker nästan bara branta backar" går inte ihop. Försök att mer ingående förklara VAR du </p><p>åker och VILKA backar. Sen, vad har du för bakgrund i skidåkningen? Jag blev bland annat imponerad av ditt </p><p>störtlopp i väggen. Har gjort det själv i kanske 140 km/h men då handlade det om 2 m stålrör och inte ett par </p><p>barnskidor. Om du är så duktig som det låter och du kör carvande svängar fakie lika bra som vanligt borde </p><p>det inte vara något problem att komma runt med några extra centimeter på skidorna. Eller?</p><p></p><p>MVH</p><p>P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_Sundberg, post: 101037, member: 15208"] Implotion: Har följt denna tråd och förstår din frustration. Det är hemskt att inte hitta det man söker. Ännu hemskare är det att bli påhoppad i forumet för att man ber om hjälp. Geto - Skäms! Jag är dock helt i linje med många av de tidigare skribenterna, du motsäger dig en hel del. "jag åker bara i pist och park" vs "jag åker nästan bara branta backar" går inte ihop. Försök att mer ingående förklara VAR du åker och VILKA backar. Sen, vad har du för bakgrund i skidåkningen? Jag blev bland annat imponerad av ditt störtlopp i väggen. Har gjort det själv i kanske 140 km/h men då handlade det om 2 m stålrör och inte ett par barnskidor. Om du är så duktig som det låter och du kör carvande svängar fakie lika bra som vanligt borde det inte vara något problem att komma runt med några extra centimeter på skidorna. Eller? MVH P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintips som pallar för min åkning.
Tillbaka
Topp