Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintips som pallar för min åkning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zakarias" data-source="post: 101043" data-attributes="member: 36378"><p>Tänkte bara ge lite info om läget på lagg fronten, om du nu vill ha laggen denna säsong...</p><p></p><p>DB Har STORA problem med leveranser, har väntat 7 månader på mina lagg. tyvärr är det så att det kommer att ta minst 3-4 månader innan du kommer att få dina lagg, om du betäller idag. Snackade med Rikard på DB för nån dag sen, de kommer inte göra några förändringar till 05/06.</p><p></p><p>Scott P3, (vilket är en grym skida) börjar ta slut hos leverantören, detta gäller även PB:n.</p><p></p><p>Snaken som du har funderat på finns kvar, men jag skulle verkligen testköra den innan köp. tror att du kommer att finna den lite för mjuk. inte alls lika vridstyv som P3.</p><p></p><p>Kolla in Pro modellerna av dynastar trouble maker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zakarias, post: 101043, member: 36378"] Tänkte bara ge lite info om läget på lagg fronten, om du nu vill ha laggen denna säsong... DB Har STORA problem med leveranser, har väntat 7 månader på mina lagg. tyvärr är det så att det kommer att ta minst 3-4 månader innan du kommer att få dina lagg, om du betäller idag. Snackade med Rikard på DB för nån dag sen, de kommer inte göra några förändringar till 05/06. Scott P3, (vilket är en grym skida) börjar ta slut hos leverantören, detta gäller även PB:n. Snaken som du har funderat på finns kvar, men jag skulle verkligen testköra den innan köp. tror att du kommer att finna den lite för mjuk. inte alls lika vridstyv som P3. Kolla in Pro modellerna av dynastar trouble maker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintips som pallar för min åkning.
Tillbaka
Topp