Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
twintips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="d4vv3" data-source="post: 134207" data-attributes="member: 52386"><p>hello alla jibbers och dom andra,nu är det så här att jag ska få ett par skis av min pappa.har bästamt mig för </p><p>att det ska bli ett åar twintips jag hoppar mäst.men åker också offpist och lite pist men bara lite.har lite svårt </p><p>att bästämma mig om längd. är 158 lång och väger 60-65 kilo.går också bra med andra tips på skidor OBS det </p><p>måste vara av märket dynastar jag har nog bästamt mig för antingen nothin but trouble 155 eller tm 155 vilka </p><p>tror ni är bäst ???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="d4vv3, post: 134207, member: 52386"] hello alla jibbers och dom andra,nu är det så här att jag ska få ett par skis av min pappa.har bästamt mig för att det ska bli ett åar twintips jag hoppar mäst.men åker också offpist och lite pist men bara lite.har lite svårt att bästämma mig om längd. är 158 lång och väger 60-65 kilo.går också bra med andra tips på skidor OBS det måste vara av märket dynastar jag har nog bästamt mig för antingen nothin but trouble 155 eller tm 155 vilka tror ni är bäst ??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
twintips
Tillbaka
Topp