Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintipskidor, Hur långa ska de vara?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kronan" data-source="post: 66641" data-attributes="member: 37599"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag undrar hur långa twintip skidor jag borde ha. Jag har testat mallen för längden på skidor men tycker inte det passar så bra. Jag tycker 152cm e för kort när jag är drygt 170. Har inte längden någon roll eftersom dt int var med i mallen?</p><p></p><p>som ni förstår är jag rätt smal(väger ca 45kg och är 170 lång)</p><p></p><p>Hur långa skidor bör jag ha?</p><p></p><p>kan ni tipsa om några bra twintip skidor?</p><p></p><p>Tacksam för hjälp!</p><p></p><p>MVH Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kronan, post: 66641, member: 37599"] Hej! Jag undrar hur långa twintip skidor jag borde ha. Jag har testat mallen för längden på skidor men tycker inte det passar så bra. Jag tycker 152cm e för kort när jag är drygt 170. Har inte längden någon roll eftersom dt int var med i mallen? som ni förstår är jag rätt smal(väger ca 45kg och är 170 lång) Hur långa skidor bör jag ha? kan ni tipsa om några bra twintip skidor? Tacksam för hjälp! MVH Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twintipskidor, Hur långa ska de vara?
Tillbaka
Topp