Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
tyck till om nocopys kommande produkt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s-sheeplife" data-source="post: 585349" data-attributes="member: 83280"><p>hej!</p><p>jag har blivit tillfrågad om att designa en tröja för nocopy och just nu sitter skissar på en sweetshirt! tanken är att den ska vara stilren och inte lika kladdig med massor konstiga tryck som nocopys andra kläder. storlekarna kommer troligtvis vara 100cm, 90cm, 80cm och 70cm men det kommer troligtvis läggas på 5cm på storlekarna då vi tänkt sy in en tall tee! jag har tänkt att täcka insidan med något vindskyddande material så att den blir vänligare för kalla och blåsiga klimat. jag har tänkt på några olika förgkombos och de är svart med turkosa muddar och lila med gula muddar. har ni något att tillägga några frågor eller någon färgkombo som just du skulle vilja ha så kom med förslag!</p><p></p><p>peace </p><p>/E</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s-sheeplife, post: 585349, member: 83280"] hej! jag har blivit tillfrågad om att designa en tröja för nocopy och just nu sitter skissar på en sweetshirt! tanken är att den ska vara stilren och inte lika kladdig med massor konstiga tryck som nocopys andra kläder. storlekarna kommer troligtvis vara 100cm, 90cm, 80cm och 70cm men det kommer troligtvis läggas på 5cm på storlekarna då vi tänkt sy in en tall tee! jag har tänkt att täcka insidan med något vindskyddande material så att den blir vänligare för kalla och blåsiga klimat. jag har tänkt på några olika förgkombos och de är svart med turkosa muddar och lila med gula muddar. har ni något att tillägga några frågor eller någon färgkombo som just du skulle vilja ha så kom med förslag! peace /E [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
tyck till om nocopys kommande produkt!
Tillbaka
Topp