Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Typ av bräda til halfpipe?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 301521" data-attributes="member: 59533"><p>Nosskire!</p><p>Vill du ha en pistbräda som går som ett jäkla tåg ska du lätt kolla in Nitro Suprateam! Ganska tung och hård bräda. Trycker du på rejält kör denna bräda skiten ur dig! Demade denna när jag var på jakt efter ny för ett tag sedan och fick verkligen en WOWkänsla i pisten. Tyvärr inte lika mycket wow i de andra förena men som sagt för pistBRÄNNING är denna optimal.</p><p>Park har det inte blivit jättemycket i år men en medelhård bräda är vad jag föredrar där. tex Custom X, Ride Havoc eller dylikt. I puder är en taperad bräda helt klart att föredra. Hade jag inte knäckt min allroundbräda hade nog valet för mig blivit en OPbräda främst för lössnö och då är ju tex Burton Fish, Malolo, Prior Khyber helt rätt! </p><p>Slänger även in ett tips på en riktigt schysst allroundbräda för de intresserade. Option Signature!</p><p></p><p>Tjooo // Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 301521, member: 59533"] Nosskire! Vill du ha en pistbräda som går som ett jäkla tåg ska du lätt kolla in Nitro Suprateam! Ganska tung och hård bräda. Trycker du på rejält kör denna bräda skiten ur dig! Demade denna när jag var på jakt efter ny för ett tag sedan och fick verkligen en WOWkänsla i pisten. Tyvärr inte lika mycket wow i de andra förena men som sagt för pistBRÄNNING är denna optimal. Park har det inte blivit jättemycket i år men en medelhård bräda är vad jag föredrar där. tex Custom X, Ride Havoc eller dylikt. I puder är en taperad bräda helt klart att föredra. Hade jag inte knäckt min allroundbräda hade nog valet för mig blivit en OPbräda främst för lössnö och då är ju tex Burton Fish, Malolo, Prior Khyber helt rätt! Slänger även in ett tips på en riktigt schysst allroundbräda för de intresserade. Option Signature! Tjooo // Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Typ av bräda til halfpipe?
Tillbaka
Topp