Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
tyrolia PEAK ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 577786" data-attributes="member: 46762"><p>Vad jag har sett både här och på TGR är det just den rörliga hälen som gör att folk inte riktigt litar fullt ut på dem. Rörlig häl i sig är ju ingen dålig grej, se på turntable-bindningarna, men Tyrolia har kanske inte riktigt prickat helt rätt... Men jag har inte mycket mer än provåkt skidor med Tyroliabindning de senaste åren så jag ska nog inte säga för mycket.</p><p></p><p>Jag har ett par FKS155 och ett par 185, och fick ge runt 1200:-/par inkl. frakt för båda. Det var lite skillnad i budgivningen men euro-priset gjorde att det blev hyffsat lika. Kolla i min "blogg" här på freeride, finns nått inlägg om det långt bak i tiden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 577786, member: 46762"] Vad jag har sett både här och på TGR är det just den rörliga hälen som gör att folk inte riktigt litar fullt ut på dem. Rörlig häl i sig är ju ingen dålig grej, se på turntable-bindningarna, men Tyrolia har kanske inte riktigt prickat helt rätt... Men jag har inte mycket mer än provåkt skidor med Tyroliabindning de senaste åren så jag ska nog inte säga för mycket. Jag har ett par FKS155 och ett par 185, och fick ge runt 1200:-/par inkl. frakt för båda. Det var lite skillnad i budgivningen men euro-priset gjorde att det blev hyffsat lika. Kolla i min "blogg" här på freeride, finns nått inlägg om det långt bak i tiden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
tyrolia PEAK ?
Tillbaka
Topp