Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tyska i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="laggmarcus" data-source="post: 60790" data-attributes="member: 37420"><p>Hej allihopa.</p><p>Jag är helt tagen av Altitudestudies. För två veckor sedan var jag helt inställd på att ta mig i kragen och börja plugga på ett svenskt universitet till vårterminen. Men sen såg jag en annons i Åka Skidor. </p><p>Spendera en vårtermin i St Anton och plugga lite tyska på fritiden. Just nu kan jag inte se några nackdelar. Här på hemsidan är de enda negativa kommentarer jag hittat om orten att prisnivån är hög, om man inte leter lite extra efter billiga alternativ. Och att ortens funpark inte är värd namnet.</p><p>Finns det någon som har någon erfarenhet av liknande evenemang. Eller kanske rent av pluggat hos Altitudestudies. Jag är väldigt intresserad av alternativa källor då jag fått den mesta av min information från företagets reklamhemsida.</p><p>Många tack på förhand för eventuella svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="laggmarcus, post: 60790, member: 37420"] Hej allihopa. Jag är helt tagen av Altitudestudies. För två veckor sedan var jag helt inställd på att ta mig i kragen och börja plugga på ett svenskt universitet till vårterminen. Men sen såg jag en annons i Åka Skidor. Spendera en vårtermin i St Anton och plugga lite tyska på fritiden. Just nu kan jag inte se några nackdelar. Här på hemsidan är de enda negativa kommentarer jag hittat om orten att prisnivån är hög, om man inte leter lite extra efter billiga alternativ. Och att ortens funpark inte är värd namnet. Finns det någon som har någon erfarenhet av liknande evenemang. Eller kanske rent av pluggat hos Altitudestudies. Jag är väldigt intresserad av alternativa källor då jag fått den mesta av min information från företagets reklamhemsida. Många tack på förhand för eventuella svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tyska i St Anton
Tillbaka
Topp