Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tyska i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mejner" data-source="post: 60791" data-attributes="member: 36249"><p>Största nackdelen är väl att den är dyr. Du måste ta 5000 från "levnadsdelen" på studielånet och ge till skolan. Vilket inte ger så mycket pengar kvar till hyra o mat, speciellt inte efter säsongsliftkortet som går på 6000.</p><p></p><p>Så ta fram sparpengarna eller förbered dig på att jobba. Alternativ två gäller för mig...</p><p></p><p>Du kan plugga franska i Chamonix också om du inte vet det.</p><p></p><p>Att börja plugga på svenskt universitet är inte att ta sig i kragen IMHO...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mejner, post: 60791, member: 36249"] Största nackdelen är väl att den är dyr. Du måste ta 5000 från "levnadsdelen" på studielånet och ge till skolan. Vilket inte ger så mycket pengar kvar till hyra o mat, speciellt inte efter säsongsliftkortet som går på 6000. Så ta fram sparpengarna eller förbered dig på att jobba. Alternativ två gäller för mig... Du kan plugga franska i Chamonix också om du inte vet det. Att börja plugga på svenskt universitet är inte att ta sig i kragen IMHO... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tyska i St Anton
Tillbaka
Topp