Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tyska i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="laggmarcus" data-source="post: 60792" data-attributes="member: 37420"><p>Tack för ditt svar Mejner speciellt den sista biten,den värmer.</p><p>Ja det förefaller väldigt dyrt. Jag har inte fått papperen som man kan beställa från hemsidan ännu. Men på hemsidan kan jag bara se anmälningsavgiften på 275€.</p><p>Jo, jag har sett det här med franskan. Men tack för tipset. Det smidiga med tyskan skulle vara att jag läst det tidigare och skulle kunna glida igenom det lite smidigt för att lägga krutet på skidåkningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="laggmarcus, post: 60792, member: 37420"] Tack för ditt svar Mejner speciellt den sista biten,den värmer. Ja det förefaller väldigt dyrt. Jag har inte fått papperen som man kan beställa från hemsidan ännu. Men på hemsidan kan jag bara se anmälningsavgiften på 275€. Jo, jag har sett det här med franskan. Men tack för tipset. Det smidiga med tyskan skulle vara att jag läst det tidigare och skulle kunna glida igenom det lite smidigt för att lägga krutet på skidåkningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tyska i St Anton
Tillbaka
Topp