Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tyska i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mejner" data-source="post: 60794" data-attributes="member: 36249"><p>laggmarcus: Tror hela kalaset går på 22000 och du får 15000 av csn för terminsavgiften. Mer eller mindre.</p><p></p><p>Dunder: Sägs att man mest snackar svenska och engelska om man jobbar i St Anton? Gå på språkkurs är kul, diska är tråkigt. Och det blir inte så kallt och otäckt att betala studielånet om man drar in lite kulor i framtiden. Har man däremot en framtid som barnskötare eller diskare är det inte att rekommendera att låna för att kunna åka puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mejner, post: 60794, member: 36249"] laggmarcus: Tror hela kalaset går på 22000 och du får 15000 av csn för terminsavgiften. Mer eller mindre. Dunder: Sägs att man mest snackar svenska och engelska om man jobbar i St Anton? Gå på språkkurs är kul, diska är tråkigt. Och det blir inte så kallt och otäckt att betala studielånet om man drar in lite kulor i framtiden. Har man däremot en framtid som barnskötare eller diskare är det inte att rekommendera att låna för att kunna åka puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tyska i St Anton
Tillbaka
Topp