Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
tyst på bräd forumet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChickenSalad" data-source="post: 13935" data-attributes="member: 14248"><p>Ja kör på en Lamar SS 147 från 96-97,.......det är inget skämt när ja säger att ja älskar den brädan.....den är visserligen för kort då ja är 188cm......(ja,ja vet, den är JÄVLIGT för kort).....</p><p>men ack va go den är!....helt underbar....</p><p></p><p>Har även införskaffat men en extreme bräda som jag ska sälja då jag inte gillade den.....</p><p></p><p>ang flow bindingarna,...det är nog bäst om du har flow skor till dom,......det står på deras hemsida vikka skor som är bäst till just den bindingen du har...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChickenSalad, post: 13935, member: 14248"] Ja kör på en Lamar SS 147 från 96-97,.......det är inget skämt när ja säger att ja älskar den brädan.....den är visserligen för kort då ja är 188cm......(ja,ja vet, den är JÄVLIGT för kort)..... men ack va go den är!....helt underbar.... Har även införskaffat men en extreme bräda som jag ska sälja då jag inte gillade den..... ang flow bindingarna,...det är nog bäst om du har flow skor till dom,......det står på deras hemsida vikka skor som är bäst till just den bindingen du har... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
tyst på bräd forumet
Tillbaka
Topp