Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tyvär en till.. Köpa ny longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OscarFS" data-source="post: 885219" data-attributes="member: 120851"><p>Tyvär det blir en till och förhoppningsvis den sista.</p><p></p><p>Har lite polare som åker och bara provat deras, men annars åker jag inget själv(än).</p><p>Men nu när dom har pushat mig att köpa en och är jäkligt sugen på att ha en hobby till sommaren så har jag bestämt mig. </p><p></p><p>Jag kommer köra lite dh men inte så mycket nu i början iallafall, så vill främst ha en bräda att cruisa och carva med.</p><p>Har inte kollat så mycket på brädor och märken men läst på lite om dom olika delarna.</p><p>Har tänkt lägga ner runt 2500 kanske lite mer om ja hittat den perfekta.</p><p>Men iallafall en ganska kort med ganska mycket flex och mellan hårda hjul.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OscarFS, post: 885219, member: 120851"] Tyvär det blir en till och förhoppningsvis den sista. Har lite polare som åker och bara provat deras, men annars åker jag inget själv(än). Men nu när dom har pushat mig att köpa en och är jäkligt sugen på att ha en hobby till sommaren så har jag bestämt mig. Jag kommer köra lite dh men inte så mycket nu i början iallafall, så vill främst ha en bräda att cruisa och carva med. Har inte kollat så mycket på brädor och märken men läst på lite om dom olika delarna. Har tänkt lägga ner runt 2500 kanske lite mer om ja hittat den perfekta. Men iallafall en ganska kort med ganska mycket flex och mellan hårda hjul. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tyvär en till.. Köpa ny longboard
Tillbaka
Topp