Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tyvär en till.. Köpa ny longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kgis" data-source="post: 894589" data-attributes="member: 63920"><p>Att man får vad man betalar för är ju självklart, vet inte ens varför du påpekar det. Betalar du för en godis så får du en godis, betalar du däremot för 10 godisar får du 10 godisar, obviously. Sen att det bara finns ett faktum stämmer inte, det finns olika tolkningar av det faktumet också. Tänker inte hålla det för mig själv eftersom att det här är ett diskussionsforum där alla har samma rätt att uttrycka sin åsikt och bidra med sin kunskap och att skriva att jag ska hålla det för mig själv känns som en onödig kommentar faktiskt.</p><p></p><p>Vad menar du med vilken nivå? Vilka slides jag sätter? Hur fort jag kan åka? Skulle behöva mer konkreta frågor om jag ska kunna svara ordentligt.</p><p></p><p>Edit: åker på en loaded dervish när jag ska cruisa och även till slides och när jag ska åka DH använder jag någon stenhård drop-through, minns inte märket. Vad åker du själv på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kgis, post: 894589, member: 63920"] Att man får vad man betalar för är ju självklart, vet inte ens varför du påpekar det. Betalar du för en godis så får du en godis, betalar du däremot för 10 godisar får du 10 godisar, obviously. Sen att det bara finns ett faktum stämmer inte, det finns olika tolkningar av det faktumet också. Tänker inte hålla det för mig själv eftersom att det här är ett diskussionsforum där alla har samma rätt att uttrycka sin åsikt och bidra med sin kunskap och att skriva att jag ska hålla det för mig själv känns som en onödig kommentar faktiskt. Vad menar du med vilken nivå? Vilka slides jag sätter? Hur fort jag kan åka? Skulle behöva mer konkreta frågor om jag ska kunna svara ordentligt. Edit: åker på en loaded dervish när jag ska cruisa och även till slides och när jag ska åka DH använder jag någon stenhård drop-through, minns inte märket. Vad åker du själv på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tyvär en till.. Köpa ny longboard
Tillbaka
Topp