Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tyvär en till.. Köpa ny longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 894596" data-attributes="member: 58560"><p>Visst köper man 10 skitbrädor får man 10 skitbrädor... Eller för att gå ner på din nivå, i godisar så finns det olika ingredienser. I budgetgodisar så är det nästan enbart kemikalier men i dyr choklad så är det mestadels kakao. Alltså kvalite före kvantitet.</p><p></p><p>För att kunna bidra med kunskap så måste man ha någon.</p><p></p><p>Det va en tillräckligt konkret fråga för att du skulle kunna svara bättre än sådär på den.</p><p></p><p>Vet du inte vad du har för brädor så har du inte tillräckligt med kunskap att bidra med något och nej detta är inget forum för att diskutera utan för att hjälpa och det gör verkligen inte du.</p><p></p><p>Jag har...</p><p>Loaded Dervish flex 1 med Paris 180mm truckar venom 87a barrel roadside, divine 90a barrel boardside samt Otangs Durians 83a med Loaded kullager samt medium grip... Denna används för tricks, dance, cruise och som slit och släng bräda...</p><p></p><p>Till downhill använder jag en Clutch Underdog med Surf Rodz 200mm 45deg truckar med Solidz Blue barrels, Nersh Candy 82a hjul med Surf rodz 10mm pro kullager. Samt lifeonaboards extra grova griptape...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 894596, member: 58560"] Visst köper man 10 skitbrädor får man 10 skitbrädor... Eller för att gå ner på din nivå, i godisar så finns det olika ingredienser. I budgetgodisar så är det nästan enbart kemikalier men i dyr choklad så är det mestadels kakao. Alltså kvalite före kvantitet. För att kunna bidra med kunskap så måste man ha någon. Det va en tillräckligt konkret fråga för att du skulle kunna svara bättre än sådär på den. Vet du inte vad du har för brädor så har du inte tillräckligt med kunskap att bidra med något och nej detta är inget forum för att diskutera utan för att hjälpa och det gör verkligen inte du. Jag har... Loaded Dervish flex 1 med Paris 180mm truckar venom 87a barrel roadside, divine 90a barrel boardside samt Otangs Durians 83a med Loaded kullager samt medium grip... Denna används för tricks, dance, cruise och som slit och släng bräda... Till downhill använder jag en Clutch Underdog med Surf Rodz 200mm 45deg truckar med Solidz Blue barrels, Nersh Candy 82a hjul med Surf rodz 10mm pro kullager. Samt lifeonaboards extra grova griptape... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tyvär en till.. Köpa ny longboard
Tillbaka
Topp