Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Übersäck konstruktion!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 55377" data-attributes="member: 14045"><p>Förutom det som tidigare är nämt är det bra om: </p><p></p><p>man kan komma in i ryggsäcken från många olika håll. </p><p></p><p>Ett fack för Ipod, MD eller vad man nu har som inte sitter allt för långt ned.</p><p></p><p>En genomskinlig plastficka för kartor på utsidan av ryggsäcken är något jag önskade att jag hade på min egen kan vara bra om man inte vill skrynkla in kartan i fickan varje gång man har tittat på den. </p><p></p><p>En fastspänings anordning inuti så man kan fästa termos eller annat skräp.</p><p></p><p>Kanske ett inbyggt regnskydd som man kan fälla över väskan i någon bra klar färg också, kan vara bra om det är snöstorm och man har kompisar som skall åka efter en.</p><p></p><p>Att ha något som gör att man kan ha avdelningar i väskan skulle inte heller vara så dumt, maten i botten och sedan ett litet lock som sitter med kardborre på insidan på något smart sätt.</p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 55377, member: 14045"] Förutom det som tidigare är nämt är det bra om: man kan komma in i ryggsäcken från många olika håll. Ett fack för Ipod, MD eller vad man nu har som inte sitter allt för långt ned. En genomskinlig plastficka för kartor på utsidan av ryggsäcken är något jag önskade att jag hade på min egen kan vara bra om man inte vill skrynkla in kartan i fickan varje gång man har tittat på den. En fastspänings anordning inuti så man kan fästa termos eller annat skräp. Kanske ett inbyggt regnskydd som man kan fälla över väskan i någon bra klar färg också, kan vara bra om det är snöstorm och man har kompisar som skall åka efter en. Att ha något som gör att man kan ha avdelningar i väskan skulle inte heller vara så dumt, maten i botten och sedan ett litet lock som sitter med kardborre på insidan på något smart sätt. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Übersäck konstruktion!
Tillbaka
Topp