Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Übersäck konstruktion!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 55400" data-attributes="member: 28793"><p>k-w: ;o) tack, nu känns det bättre</p><p></p><p>Liggande packning är helt sant. Det kan jag tillägga är en smidig grej på en skidsäck med poachern. Den har en öppning från baksidan. MEN om man har vattenpåse i så försvinner idéen åt skogen direkt... Vattenpåsen ligger´ju liasom i vägen för att komma in i säcken... Någon som tänkt lite för mycket där.</p><p></p><p>Gubbfan: vattenpåse som fryser, två tips från mig som nästan alltid kör med påse på ryggen, tack och lov inte på magen. 1. blås alltid tillbaka vattnet ner i påsen när du druckit så fryser inte slangen. 2. själva munstycket sticker du inte i bröstfickan eller innanför kragen beroende på vilket som funkar bäst så fryser inte den heller. När jag knatar när det är alldeles för kallt så drar jag på mig en vattenscäk under jackan och fäster ett repsnöre med en ltien karbin i som jag kan fiska upp slangen ifrån. Då håller sig alltihopa kroppstempererat. Jaghar också haft funderingar på att dra ett litet hål från ena bröstfickan innifrån för att kunna ha munstycket i fickan och öppna en ficka är mindre kallt när man dricker...</p><p></p><p>Jag köper också en väska av dig, K-W... Om inte annat för att sponsra svenska lösnignar och bra initiativ!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 55400, member: 28793"] k-w: ;o) tack, nu känns det bättre Liggande packning är helt sant. Det kan jag tillägga är en smidig grej på en skidsäck med poachern. Den har en öppning från baksidan. MEN om man har vattenpåse i så försvinner idéen åt skogen direkt... Vattenpåsen ligger´ju liasom i vägen för att komma in i säcken... Någon som tänkt lite för mycket där. Gubbfan: vattenpåse som fryser, två tips från mig som nästan alltid kör med påse på ryggen, tack och lov inte på magen. 1. blås alltid tillbaka vattnet ner i påsen när du druckit så fryser inte slangen. 2. själva munstycket sticker du inte i bröstfickan eller innanför kragen beroende på vilket som funkar bäst så fryser inte den heller. När jag knatar när det är alldeles för kallt så drar jag på mig en vattenscäk under jackan och fäster ett repsnöre med en ltien karbin i som jag kan fiska upp slangen ifrån. Då håller sig alltihopa kroppstempererat. Jaghar också haft funderingar på att dra ett litet hål från ena bröstfickan innifrån för att kunna ha munstycket i fickan och öppna en ficka är mindre kallt när man dricker... Jag köper också en väska av dig, K-W... Om inte annat för att sponsra svenska lösnignar och bra initiativ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Übersäck konstruktion!
Tillbaka
Topp