Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA 2015, vilket resmål?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schoobang" data-source="post: 1043016" data-attributes="member: 140174"><p>Jag åkte Snowboard offpist i Valdisere förra säsongen och i Val Thorens året innan. Supernöjd med båda resorna men mer troligt att jag åker tillbaka till Valdi pga bättre läge på centret och mer möjligheter till fin skogsåkning vid lite sämre väder.</p><p></p><p>Åker också ensam och hamnade med bara fransmän i gruppen nu senast. Faktiskt inga problem med språket fastän jag bara kunde två ord på franska. Jag kan fyra nu. Tempot och nivån var lägre än året innan när det var mixat svenskar/frassar.</p><p></p><p>I år siktar jag på snowboardsafari i Serre i Februari. Och/eller Valdi alt. Les arcs. Inga branta korridorer dock - det är jag för gammal och feg för.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schoobang, post: 1043016, member: 140174"] Jag åkte Snowboard offpist i Valdisere förra säsongen och i Val Thorens året innan. Supernöjd med båda resorna men mer troligt att jag åker tillbaka till Valdi pga bättre läge på centret och mer möjligheter till fin skogsåkning vid lite sämre väder. Åker också ensam och hamnade med bara fransmän i gruppen nu senast. Faktiskt inga problem med språket fastän jag bara kunde två ord på franska. Jag kan fyra nu. Tempot och nivån var lägre än året innan när det var mixat svenskar/frassar. I år siktar jag på snowboardsafari i Serre i Februari. Och/eller Valdi alt. Les arcs. Inga branta korridorer dock - det är jag för gammal och feg för. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA 2015, vilket resmål?
Tillbaka
Topp