Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
UCPA - Åka ensam?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterK016" data-source="post: 899923" data-attributes="member: 104177"><p>Tjena,</p><p></p><p>Jag lider av ett mkt större, och på senare år återvunnet intresse, för skidåkningen. Jag körde alpint när jag var liten och nu är det backcountry som gäller. Jag drog ensam till Chamonix med UCPA och ångrar det verkligen inte. Delade rum med 3 snowboardare som jag fortfarande har bra kontakt med idag på facebook osv. Alla svenskar som var där var verkligen supermotiverade och det är alltid kul. </p><p></p><p>Givetvis är det roligare att åka med folk man känner, men UCPA var verkligen ett värt alternativ om man är åksugen som fan och vill ha lite folk med sig.</p><p></p><p>//Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterK016, post: 899923, member: 104177"] Tjena, Jag lider av ett mkt större, och på senare år återvunnet intresse, för skidåkningen. Jag körde alpint när jag var liten och nu är det backcountry som gäller. Jag drog ensam till Chamonix med UCPA och ångrar det verkligen inte. Delade rum med 3 snowboardare som jag fortfarande har bra kontakt med idag på facebook osv. Alla svenskar som var där var verkligen supermotiverade och det är alltid kul. Givetvis är det roligare att åka med folk man känner, men UCPA var verkligen ett värt alternativ om man är åksugen som fan och vill ha lite folk med sig. //Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
UCPA - Åka ensam?
Tillbaka
Topp