Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
UCPA - Åka ensam?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fkb" data-source="post: 922904" data-attributes="member: 123053"><p>Åk själv med ucpa, det är sjukt kul!! </p><p>Gjorde det en vecka i chamonix förra säsongen. Jag var arton och yngst med hade så jäkla roligt eftersom man träffar så många sköna människor! Åldrarna och personerna är allt från unga gäng pluggkompisar, till nyutexaminerade tandläkare, till jetset-grabbar, till supersociala 40åriga ekonomer, osv.. medelåldern är på 26 år kanske.</p><p></p><p>Snowboardskolan hade inte lika många grupper, men alla guider är otroligt duktiga! Ledarna måste kunna alla åkstilar, snowboard till telemark, så dom är otroligt kunniga och anpassar sig efter gruppen. Jag åkte skidor i en offpist-grupp, och alla deltagare ville få ut så mycket som möjligt så vi körde på hela dagarna. Blev så sugen på allt att jag åker tillbaka (själv igen) till chamonix i januari fast utan ucpa för att stanna några månader..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fkb, post: 922904, member: 123053"] Åk själv med ucpa, det är sjukt kul!! Gjorde det en vecka i chamonix förra säsongen. Jag var arton och yngst med hade så jäkla roligt eftersom man träffar så många sköna människor! Åldrarna och personerna är allt från unga gäng pluggkompisar, till nyutexaminerade tandläkare, till jetset-grabbar, till supersociala 40åriga ekonomer, osv.. medelåldern är på 26 år kanske. Snowboardskolan hade inte lika många grupper, men alla guider är otroligt duktiga! Ledarna måste kunna alla åkstilar, snowboard till telemark, så dom är otroligt kunniga och anpassar sig efter gruppen. Jag åkte skidor i en offpist-grupp, och alla deltagare ville få ut så mycket som möjligt så vi körde på hela dagarna. Blev så sugen på allt att jag åker tillbaka (själv igen) till chamonix i januari fast utan ucpa för att stanna några månader.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
UCPA - Åka ensam?
Tillbaka
Topp