Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
UCPA - Åka ensam?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrMio" data-source="post: 923991" data-attributes="member: 128928"><p>Nu är jag nog själv aningens partisk vad gäller UCPA, men nånstans har ju konceptet uppenbarligen satt sig eftersom jag kommer att kunna fira mitt 20:e gångs-jubileum i vinter! Fem gånger som gäst, och femton gånger i egenskap av bussguide.</p><p></p><p>Jag åker ju då förstås på egen hand varje gång, men helt klart är att det sällan är några som helst problem att åka själv. Man ska nog vara extremt inåtvänd om man lyckas att inte få nya kompisar på resan.</p><p></p><p>Kakflingan, vi ses vecka 3!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrMio, post: 923991, member: 128928"] Nu är jag nog själv aningens partisk vad gäller UCPA, men nånstans har ju konceptet uppenbarligen satt sig eftersom jag kommer att kunna fira mitt 20:e gångs-jubileum i vinter! Fem gånger som gäst, och femton gånger i egenskap av bussguide. Jag åker ju då förstås på egen hand varje gång, men helt klart är att det sällan är några som helst problem att åka själv. Man ska nog vara extremt inåtvänd om man lyckas att inte få nya kompisar på resan. Kakflingan, vi ses vecka 3! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
UCPA - Åka ensam?
Tillbaka
Topp