Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
UCPA Argentiére v3 - Toute neige eller Off pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yatzy" data-source="post: 819980" data-attributes="member: 66533"><p>Ja, vi ses där.</p><p></p><p>Ja jag reser ensam. Det är lite märkvärdigt. När jag åker till fjällen i norrland så har jag alltid sällskap och då är det oftast ingen annan i kompisgänget som åker telemark. Nu blir det tvärtom; jag känner ingen i sällskapet men alla (i åkgruppen) åker telemark.</p><p></p><p>Jag reser med reguljär buss (Y-buss) från norrland. Min buss ska vara framme vid cityterminalen 05.45, hoppas att det inte blir någon försening... Du kan ju gärna hålla utkik efter mig. Jag heter Jonas Bergdahl. Jag PM:ar dig mitt telefonnummer. I gengäld kan jag gärna bevaka att du finns ombord innan bussen rullar från Stockholm. Du heter Fredrik eller hur?</p><p></p><p>Ja jag måste ladda telefonen längs vägen annars dör den, det blir nästan 2 dygn i buss för mig innan vi är framme i Cham. Tack för tipset om mat, det ska jag tänka på. Vi ses!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yatzy, post: 819980, member: 66533"] Ja, vi ses där. Ja jag reser ensam. Det är lite märkvärdigt. När jag åker till fjällen i norrland så har jag alltid sällskap och då är det oftast ingen annan i kompisgänget som åker telemark. Nu blir det tvärtom; jag känner ingen i sällskapet men alla (i åkgruppen) åker telemark. Jag reser med reguljär buss (Y-buss) från norrland. Min buss ska vara framme vid cityterminalen 05.45, hoppas att det inte blir någon försening... Du kan ju gärna hålla utkik efter mig. Jag heter Jonas Bergdahl. Jag PM:ar dig mitt telefonnummer. I gengäld kan jag gärna bevaka att du finns ombord innan bussen rullar från Stockholm. Du heter Fredrik eller hur? Ja jag måste ladda telefonen längs vägen annars dör den, det blir nästan 2 dygn i buss för mig innan vi är framme i Cham. Tack för tipset om mat, det ska jag tänka på. Vi ses! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
UCPA Argentiére v3 - Toute neige eller Off pist?
Tillbaka
Topp