Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
UCPA Argentiére v3 - Toute neige eller Off pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yatzy" data-source="post: 823149" data-attributes="member: 66533"><p>Snorkel, rackarns, Kiels; tack för era svar. Det är bra råd både til mig och till andra med samma fråga som kommer att söka sig till den här tråden i framtiden.</p><p></p><p>Själv blir jag bara allt mer övertygad om att Tout neige kommer att passa mig bäst denna gång. Jag är mer eller mindre självlärd på telis och kan gott behöva en veckas skidskoleinstruktion under en moniteurs stränga blick. Sen har jag bara varit i alperna och åkt skidor två gånger förut och båda gångerna har det känts ganska krävande rent fysiskt med de långa åken.</p><p>Jag kanske anmäler mig till offpistgruppen en annan gång och då vet jag säkert ännu mer om hur det är att åka i den eftersom jag redan varit "på plats" och kunnat jämföra. Det verkar för övrigt som om många som åkt med UCPA är nöjda och återkommer flera gånger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yatzy, post: 823149, member: 66533"] Snorkel, rackarns, Kiels; tack för era svar. Det är bra råd både til mig och till andra med samma fråga som kommer att söka sig till den här tråden i framtiden. Själv blir jag bara allt mer övertygad om att Tout neige kommer att passa mig bäst denna gång. Jag är mer eller mindre självlärd på telis och kan gott behöva en veckas skidskoleinstruktion under en moniteurs stränga blick. Sen har jag bara varit i alperna och åkt skidor två gånger förut och båda gångerna har det känts ganska krävande rent fysiskt med de långa åken. Jag kanske anmäler mig till offpistgruppen en annan gång och då vet jag säkert ännu mer om hur det är att åka i den eftersom jag redan varit "på plats" och kunnat jämföra. Det verkar för övrigt som om många som åkt med UCPA är nöjda och återkommer flera gånger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
UCPA Argentiére v3 - Toute neige eller Off pist?
Tillbaka
Topp