Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Buss eller Flyg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1090488" data-attributes="member: 83225"><p>Har själv aldrig åkt bussen utan alltid flugit. Jag kan inte påstå att jag någonsin ångrat mig heller. Åker du helt själv kan det måhända finnas en fördel med bussen eftersom du får lite längre tid på dig att lära känna folk men det väger ju verkligen inte upp för att behöva ta ledigt minst en dag extra och tillbringa 1,5 dygn på en buss i varje riktning. Dessutom ska du vara beredd på att rätt många är förkylda och småsjuka efter en sån där vecka och då ska du tränga in dig i en buss med dem i 1,5 dygn för att åka hem.</p><p></p><p>Eftersom Norwegian flyger hem rätt sent från Grenoble (det vettigaste flyget för de flesta orterna i franska alperna, förutom Chamonix/Argentiere) numera så får du också bättre möjlighet att åka ordentligt på sista lördagen innan hemfärd också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1090488, member: 83225"] Har själv aldrig åkt bussen utan alltid flugit. Jag kan inte påstå att jag någonsin ångrat mig heller. Åker du helt själv kan det måhända finnas en fördel med bussen eftersom du får lite längre tid på dig att lära känna folk men det väger ju verkligen inte upp för att behöva ta ledigt minst en dag extra och tillbringa 1,5 dygn på en buss i varje riktning. Dessutom ska du vara beredd på att rätt många är förkylda och småsjuka efter en sån där vecka och då ska du tränga in dig i en buss med dem i 1,5 dygn för att åka hem. Eftersom Norwegian flyger hem rätt sent från Grenoble (det vettigaste flyget för de flesta orterna i franska alperna, förutom Chamonix/Argentiere) numera så får du också bättre möjlighet att åka ordentligt på sista lördagen innan hemfärd också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Buss eller Flyg?
Tillbaka
Topp