Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Buss eller Flyg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1139055" data-attributes="member: 83225"><p>Tveksamt om de yngsta tar bussen. Min upplevelse de senaste åren på UCPA är att de yngsta inte åker alls. </p><p></p><p>Min känsla är att min åldet relativt övriga är ungefär samma dom den var för 10 år sen när vi åkte första gången. </p><p></p><p>Ska jag gissa så skulle jag jag faktiskt tro att de som åker bussen många ggr är äldre istället som ser bussen som en del i konceptet. Personligen kan jag inte förstå det och skulle aldrig välja det. Är man ensamåkare kan jag förstå att det fanns en poäng med det men den poängen känns lite borta i takt med att så pass många ändå flyger</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1139055, member: 83225"] Tveksamt om de yngsta tar bussen. Min upplevelse de senaste åren på UCPA är att de yngsta inte åker alls. Min känsla är att min åldet relativt övriga är ungefär samma dom den var för 10 år sen när vi åkte första gången. Ska jag gissa så skulle jag jag faktiskt tro att de som åker bussen många ggr är äldre istället som ser bussen som en del i konceptet. Personligen kan jag inte förstå det och skulle aldrig välja det. Är man ensamåkare kan jag förstå att det fanns en poäng med det men den poängen känns lite borta i takt med att så pass många ändå flyger [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Buss eller Flyg?
Tillbaka
Topp