Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Buss eller Flyg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1139066" data-attributes="member: 83225"><p>Märker att alla fokuserar på nedresan. Jag skulle ta nån sekund och fundera på hemresan. Vi har flugit från de flesta ucpa-destinationerna (dock har vi alltid hyrt bil och kört själva) och jag kan inte påminna mig att bussåkarna haft nån nämnvärd extra tid på plats. Vad de däremot alltid har, det är att de efter en veckas skidresa när hälften är förkylda, ibland sjuka med mer avancerade grejer, ska trycka ihop sig i en buss med vad de nu kan få med sig i matväg för att skumpa hemåt i typ 2’dygn. Numera går flyget från Grenoble vid 20 på lördagkvällen. Du landar vid 23 på Arlanda och är hemma i sängs vid midnatt om du bor i sthlm. Då har du kunnat åka fram till lunch, käkat på centret och packat ihop dina grejer i vettig lugn och ro. Har du kört med hyrbil har du även kunnat stanna och äta vettig mat innan du kommer fram till flygplatsen. Ja jag gillar att flyga, sen har jag lite åkommor som rör min mage osv vilket gör att jag får extra svårt att hantera så långa resor med buss men även utan det kan jag ju se vettigare saker att göra med min söndag och även fredag innan och om jag bor i sthlm, halva lördan. </p><p></p><p>Vad jag vet så får alla hämta ut liftkort och prylar först på söndan men det kan säkert siklja mellan centren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1139066, member: 83225"] Märker att alla fokuserar på nedresan. Jag skulle ta nån sekund och fundera på hemresan. Vi har flugit från de flesta ucpa-destinationerna (dock har vi alltid hyrt bil och kört själva) och jag kan inte påminna mig att bussåkarna haft nån nämnvärd extra tid på plats. Vad de däremot alltid har, det är att de efter en veckas skidresa när hälften är förkylda, ibland sjuka med mer avancerade grejer, ska trycka ihop sig i en buss med vad de nu kan få med sig i matväg för att skumpa hemåt i typ 2’dygn. Numera går flyget från Grenoble vid 20 på lördagkvällen. Du landar vid 23 på Arlanda och är hemma i sängs vid midnatt om du bor i sthlm. Då har du kunnat åka fram till lunch, käkat på centret och packat ihop dina grejer i vettig lugn och ro. Har du kört med hyrbil har du även kunnat stanna och äta vettig mat innan du kommer fram till flygplatsen. Ja jag gillar att flyga, sen har jag lite åkommor som rör min mage osv vilket gör att jag får extra svårt att hantera så långa resor med buss men även utan det kan jag ju se vettigare saker att göra med min söndag och även fredag innan och om jag bor i sthlm, halva lördan. Vad jag vet så får alla hämta ut liftkort och prylar först på söndan men det kan säkert siklja mellan centren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Buss eller Flyg?
Tillbaka
Topp