Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Coaching vs Guidning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LudwigM" data-source="post: 1197429" data-attributes="member: 162935"><p>Hej</p><p>Jag var med UCPA för första gången för två år sen och åkte Ski Coaching heltid, dvs fokus på att lära sig åka skidor bättre. Jag tyckte det var väldigt givande, lärde mig en hel del, men jag kände också att det blev för mycket fokus på övningar och för lite rena åk. Min teknik är mycket bättre nu och jag skulle hellre vilja fokusera på åk, men kanske lite inslag av tips från coachen än tvärtom.</p><p></p><p>Nu undrar jag hur "Ski heltid" är. Jag väljer mellan heltid och halvtid. Om heltid är att man åker runt i systemet mest för nöjes skull så kan jag tänka mig det. Men om det är mer fokus på övningar så väljer jag nog hellre halvtid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LudwigM, post: 1197429, member: 162935"] Hej Jag var med UCPA för första gången för två år sen och åkte Ski Coaching heltid, dvs fokus på att lära sig åka skidor bättre. Jag tyckte det var väldigt givande, lärde mig en hel del, men jag kände också att det blev för mycket fokus på övningar och för lite rena åk. Min teknik är mycket bättre nu och jag skulle hellre vilja fokusera på åk, men kanske lite inslag av tips från coachen än tvärtom. Nu undrar jag hur "Ski heltid" är. Jag väljer mellan heltid och halvtid. Om heltid är att man åker runt i systemet mest för nöjes skull så kan jag tänka mig det. Men om det är mer fokus på övningar så väljer jag nog hellre halvtid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Coaching vs Guidning
Tillbaka
Topp