Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
UCPA - Harmonisering i Telemark Offpist Expert
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telemarkus" data-source="post: 1090317" data-attributes="member: 88837"><p>Jag vet att det redan finns ett antal trådar i ämnet men jag planerar att åka på någon av UCPA's telemarkveckor i Argentiere. Jag står dock och väger mellan den mer avancerade Telemark Offpist Expert och den lite enklare Telemark Toute Neige. Jag ser mig själv som en relativt duktig åkare, både i pisten och offpist och tror att jag har vad som krävs för Offpist Expert. Dock undrar jag om någon vet ungefär hur många grupper deltagarna brukar delas in i och om det verkligen görs någon harmonisering? Jag vill inte hamna i en grupp med riktiga stjärnåkare där jag eventuellt riskerar att bli en bromskloss och har läst att det inte alltid sker någon harmonisering i Offpist Expert.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telemarkus, post: 1090317, member: 88837"] Jag vet att det redan finns ett antal trådar i ämnet men jag planerar att åka på någon av UCPA's telemarkveckor i Argentiere. Jag står dock och väger mellan den mer avancerade Telemark Offpist Expert och den lite enklare Telemark Toute Neige. Jag ser mig själv som en relativt duktig åkare, både i pisten och offpist och tror att jag har vad som krävs för Offpist Expert. Dock undrar jag om någon vet ungefär hur många grupper deltagarna brukar delas in i och om det verkligen görs någon harmonisering? Jag vill inte hamna i en grupp med riktiga stjärnåkare där jag eventuellt riskerar att bli en bromskloss och har läst att det inte alltid sker någon harmonisering i Offpist Expert. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
UCPA - Harmonisering i Telemark Offpist Expert
Tillbaka
Topp