Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA hur bra måste man vara?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thomas_E" data-source="post: 478317" data-attributes="member: 75209"><p>- Det är jätteolika mellan veckorna. Vissa veckor, ofta runt v9 kan grupperna vara väldigt duktiga. Åker man lågsäsongsveckor är åkkunskaperna sämre.</p><p></p><p>- De placerar ihop dig med folk efter ålder, och oftast efter kön, om du inte reser i ett sällskap. Så du behöver inte oroa dig över att hamna med gamlingar.</p><p></p><p>- Jag var väldigt osäker innan jag åkte första gången, valde till slut offpist trots att det stod t.ex "Du ska kunna åka obehindrat ned för all typ av terräng i offpisten". Det kunde jag verkligen inte. Jag var i den bättre halvan av gruppen, men vissa veckor hade jag skickats ned. </p><p></p><p>- Ta en för svår grupp om du är osäker. Då blir du nedskickad. Du blir väldigt sällan uppskickad om du valt en för dålig grupp, och det är absolut inte roligt att åka med en grupp där du är överlägset bäst. </p><p></p><p>Rekomenderar ucpa varmt, speciellt om du åker ensam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thomas_E, post: 478317, member: 75209"] - Det är jätteolika mellan veckorna. Vissa veckor, ofta runt v9 kan grupperna vara väldigt duktiga. Åker man lågsäsongsveckor är åkkunskaperna sämre. - De placerar ihop dig med folk efter ålder, och oftast efter kön, om du inte reser i ett sällskap. Så du behöver inte oroa dig över att hamna med gamlingar. - Jag var väldigt osäker innan jag åkte första gången, valde till slut offpist trots att det stod t.ex "Du ska kunna åka obehindrat ned för all typ av terräng i offpisten". Det kunde jag verkligen inte. Jag var i den bättre halvan av gruppen, men vissa veckor hade jag skickats ned. - Ta en för svår grupp om du är osäker. Då blir du nedskickad. Du blir väldigt sällan uppskickad om du valt en för dålig grupp, och det är absolut inte roligt att åka med en grupp där du är överlägset bäst. Rekomenderar ucpa varmt, speciellt om du åker ensam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA hur bra måste man vara?
Tillbaka
Topp