Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA nivå
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marhil95" data-source="post: 1027722" data-attributes="member: 98054"><p>Tja! Sitter lite i samma sits. Har också tänkt att åka med UCPA till alperna i vinter men har också lite svårt att klassa min egen åkning för tillfället. Har ju åkt en hel del offpist och tycker väl att jag tar mig ner helt bra på de flesta ställen jag har utforskat, hur bra det egentligen sedan är känns väldigt svårt att avgöra!</p><p>Har även svårt att bestämma mig för vart jag vill åka, så om det är någon som har några bra tips eller erfarenheter av UCPA:s destinationer så är ju sådan alltid intressant (sorry om jag snodde tråden lite).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marhil95, post: 1027722, member: 98054"] Tja! Sitter lite i samma sits. Har också tänkt att åka med UCPA till alperna i vinter men har också lite svårt att klassa min egen åkning för tillfället. Har ju åkt en hel del offpist och tycker väl att jag tar mig ner helt bra på de flesta ställen jag har utforskat, hur bra det egentligen sedan är känns väldigt svårt att avgöra! Har även svårt att bestämma mig för vart jag vill åka, så om det är någon som har några bra tips eller erfarenheter av UCPA:s destinationer så är ju sådan alltid intressant (sorry om jag snodde tråden lite). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA nivå
Tillbaka
Topp