Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA - nybörjare. Vilken nivå ska jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1295398" data-attributes="member: 164657"><p>Alltså, när jag åkte med UCPA 2020 så sa typ alla instruktörer att svenskar, norrmän och finnar tenderade att undervärdera sina kunskaper och blev ofta uppflyttade medans folk från vissa andra länder tenderar att överskatta ..... </p><p></p><p>Gällande val av ort har jag ingen aning mer än att det kommer bli jättebra oavsett vilken ort du väljer. Det kommer finnas gott om bra pister oavsett och instruktörerna har som sagt bra koll på var ni åker. Sluta oroa dig och bara boka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1295398, member: 164657"] Alltså, när jag åkte med UCPA 2020 så sa typ alla instruktörer att svenskar, norrmän och finnar tenderade att undervärdera sina kunskaper och blev ofta uppflyttade medans folk från vissa andra länder tenderar att överskatta ..... Gällande val av ort har jag ingen aning mer än att det kommer bli jättebra oavsett vilken ort du väljer. Det kommer finnas gott om bra pister oavsett och instruktörerna har som sagt bra koll på var ni åker. Sluta oroa dig och bara boka! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA - nybörjare. Vilken nivå ska jag välja?
Tillbaka
Topp