Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
UCPA och Utrustning...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="McOla" data-source="post: 22862" data-attributes="member: 15108"><p>Jag åkte med UCPA förra året. Jag åker dock telisar och då får snällt ta med sig egen utrustning.</p><p></p><p>Utrustningen som UCPA har håller god klass, det betyder att om du har en egen bräda/utrustning av bättre klass från de senaste året/åren kommer den nog att vara bättre än deras. Men om din bräda/utrustning har några år på nacken och kanske inte var den bästa då, då är nog deras bättre.</p><p></p><p>I övrigt kan jag rekomendera UCPA om inte annat för deras goda föredömme att servera ost efter maten.</p><p></p><p>// McOla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="McOla, post: 22862, member: 15108"] Jag åkte med UCPA förra året. Jag åker dock telisar och då får snällt ta med sig egen utrustning. Utrustningen som UCPA har håller god klass, det betyder att om du har en egen bräda/utrustning av bättre klass från de senaste året/åren kommer den nog att vara bättre än deras. Men om din bräda/utrustning har några år på nacken och kanske inte var den bästa då, då är nog deras bättre. I övrigt kan jag rekomendera UCPA om inte annat för deras goda föredömme att servera ost efter maten. // McOla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
UCPA och Utrustning...?
Tillbaka
Topp