Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA offpist, vilken ort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 188439" data-attributes="member: 12644"><p>Offpist betyder INTE lössnö. Offpist kan mycket väl vara skare, blåis, puckligt m.m. Dom bredare skidorna som du pratar om duger inte till något annat än bottenlöst puder. Om man tycker att B3:orna är för smala för att åka puder med är man lite fel ute (såvida man inte är i klass med Seth Morrison och det är det ingen av oss här på freeride.se som är). Jag tror nog att dom har valt allroundskidor, för vilket jävla gnäll det skulle bli om dom valt Volant Spatulas och det sen blev en dålig säsong med få puderdagar.</p><p></p><p>Sist men inte minst, Glen Plake rockade i bottenlöst puder och jag tror inte han hade bredare skidor än 60mm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 188439, member: 12644"] Offpist betyder INTE lössnö. Offpist kan mycket väl vara skare, blåis, puckligt m.m. Dom bredare skidorna som du pratar om duger inte till något annat än bottenlöst puder. Om man tycker att B3:orna är för smala för att åka puder med är man lite fel ute (såvida man inte är i klass med Seth Morrison och det är det ingen av oss här på freeride.se som är). Jag tror nog att dom har valt allroundskidor, för vilket jävla gnäll det skulle bli om dom valt Volant Spatulas och det sen blev en dålig säsong med få puderdagar. Sist men inte minst, Glen Plake rockade i bottenlöst puder och jag tror inte han hade bredare skidor än 60mm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA offpist, vilken ort?
Tillbaka
Topp