Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Resa ( Medresenärer sökes)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="minimek" data-source="post: 477014" data-attributes="member: 88500"><p>Tjena tjena allaihopa.</p><p></p><p>Är en ung kille som är riktigt sugen på att fara till alperna med UCPA och åka bräda. Verkar som det är en riktig toppen upplevelse. Plus att det blir ju lite vad man gör det till och efter allt man läst så blir man inte direkt mindre sugen.</p><p></p><p>Nu till poängen, tänkte om det finns nån eller några andra i norra Sverige som också funderar över detta. Skulle vara kul om man kunde dra ihop en bil eller nåt ner till Stockholm, jag har övernattning där nere så man kan fara en dag i förväg och chilla kvällen innnan resan avgår.</p><p></p><p>Jag är ganska lätt när det gäller när man ska åka men helst efter nyår. Som sagt det kan man diskutera lättare sen om nån vill hänga på.</p><p></p><p>Tveka inte på att höra av er.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="minimek, post: 477014, member: 88500"] Tjena tjena allaihopa. Är en ung kille som är riktigt sugen på att fara till alperna med UCPA och åka bräda. Verkar som det är en riktig toppen upplevelse. Plus att det blir ju lite vad man gör det till och efter allt man läst så blir man inte direkt mindre sugen. Nu till poängen, tänkte om det finns nån eller några andra i norra Sverige som också funderar över detta. Skulle vara kul om man kunde dra ihop en bil eller nåt ner till Stockholm, jag har övernattning där nere så man kan fara en dag i förväg och chilla kvällen innnan resan avgår. Jag är ganska lätt när det gäller när man ska åka men helst efter nyår. Som sagt det kan man diskutera lättare sen om nån vill hänga på. Tveka inte på att höra av er. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Resa ( Medresenärer sökes)
Tillbaka
Topp