UCPA till Argentière V.10

goahead

Ny medlem
UCPA till Argentière V.10
Hej
Ska åka från Gbg till Argentiére, tänkte kolla om det är någon annan här på Freeride som också åker ner då.

Mvh
/Magnsu
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp