Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA till serre chevalier?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gahnis" data-source="post: 812275" data-attributes="member: 46117"><p>Tjipp!</p><p></p><p>Var i Serre en vecka för typ 4 år sedan med UCPA.</p><p>Precis som freddel håller jag med om att själva "partajjandet" lyser lite med sin frånvaro.</p><p>Men är det mycket folk så blir La Vielle Ferm (drivs av Langley) ganska så najz.</p><p></p><p>Åkningen är kanon... OM det är mycket snö. Serre ligger i ett litet microklimat läge som innebär att det oftast är fint väder. Och med fint väder menar jag sol. Nu är det väl kanske inte just det man längtar efter som skidåkare, men det kan ju vara trevligt ibland.</p><p>Men när ovädren rullar in söderifrån så får Serre ofta en helt sjuk mängd med snö.</p><p>Och det är då man skall vara på plats! </p><p>Med UCPA´s guider så blir det rena rama himmelriket!</p><p>Men det gäller ju att pricka rätt och att ha lite tur oxå..</p><p></p><p>Dessutom kan du lätt och snabbt ta dig in i Italien, eller varför inte en sväng till La Grave!</p><p></p><p>Good Luck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gahnis, post: 812275, member: 46117"] Tjipp! Var i Serre en vecka för typ 4 år sedan med UCPA. Precis som freddel håller jag med om att själva "partajjandet" lyser lite med sin frånvaro. Men är det mycket folk så blir La Vielle Ferm (drivs av Langley) ganska så najz. Åkningen är kanon... OM det är mycket snö. Serre ligger i ett litet microklimat läge som innebär att det oftast är fint väder. Och med fint väder menar jag sol. Nu är det väl kanske inte just det man längtar efter som skidåkare, men det kan ju vara trevligt ibland. Men när ovädren rullar in söderifrån så får Serre ofta en helt sjuk mängd med snö. Och det är då man skall vara på plats! Med UCPA´s guider så blir det rena rama himmelriket! Men det gäller ju att pricka rätt och att ha lite tur oxå.. Dessutom kan du lätt och snabbt ta dig in i Italien, eller varför inte en sväng till La Grave! Good Luck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA till serre chevalier?
Tillbaka
Topp