Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA, tips på ställe
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 972238" data-attributes="member: 83225"><p>Pistmässigt säger jag nog att Serre slår Valdi. Är man intresserad av uteliv i någon form är det Valdi eller Cham som gäller. Att harva buss i Cham ser jag som en klar nackdel, det är ju ändå trevligt att få en rejäl lunch på centret (har iof bara testat Argentiere men är ju samma princip). Les Arc vet jag inte men utifrån vad jag förstått så är det som sagt tråkig by. </p><p></p><p>Så summering:</p><p></p><p>Bäst pist Serre</p><p>Bäst by Cham/Valdi</p><p>Bäst fest Cham/Valdi</p><p>Bäst center Serre</p><p>Bäst lunch Serre/Valdi</p><p></p><p>Ett litet försök till schema och Serre och Valdi får tre poäng var. Frågan är helt enkelt vad man prioriterar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 972238, member: 83225"] Pistmässigt säger jag nog att Serre slår Valdi. Är man intresserad av uteliv i någon form är det Valdi eller Cham som gäller. Att harva buss i Cham ser jag som en klar nackdel, det är ju ändå trevligt att få en rejäl lunch på centret (har iof bara testat Argentiere men är ju samma princip). Les Arc vet jag inte men utifrån vad jag förstått så är det som sagt tråkig by. Så summering: Bäst pist Serre Bäst by Cham/Valdi Bäst fest Cham/Valdi Bäst center Serre Bäst lunch Serre/Valdi Ett litet försök till schema och Serre och Valdi får tre poäng var. Frågan är helt enkelt vad man prioriterar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA, tips på ställe
Tillbaka
Topp