Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA toute neige Argentiere eller Val d'Isere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ujja" data-source="post: 1076514" data-attributes="member: 154400"><p>Nivån var lite blandad, dom hade satt alla svenskar i samma grupp där alla var duktiga men vi hade också ett par fransmän som drog ner tempot lite.</p><p>Jag har lite samma tankar om jag ska åka med en svårare grupp men man vet ju inte förrän man är på plats eftersom det beror på de andras nivå.</p><p>Men åker du hyffsat ska du inte tveka på att köra toute neige, vi hade en bra guide som tog med oss på en massa roliga åk och som hittade bra snö trots varmt väder. En dag fixade han så en bergsguide följde med så att vi kunde åka på Argentiere glaciären.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ujja, post: 1076514, member: 154400"] Nivån var lite blandad, dom hade satt alla svenskar i samma grupp där alla var duktiga men vi hade också ett par fransmän som drog ner tempot lite. Jag har lite samma tankar om jag ska åka med en svårare grupp men man vet ju inte förrän man är på plats eftersom det beror på de andras nivå. Men åker du hyffsat ska du inte tveka på att köra toute neige, vi hade en bra guide som tog med oss på en massa roliga åk och som hittade bra snö trots varmt väder. En dag fixade han så en bergsguide följde med så att vi kunde åka på Argentiere glaciären. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA toute neige Argentiere eller Val d'Isere?
Tillbaka
Topp